زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
سرخط خبرها

بند جدایی در قرارداد حردانی با استقلال| اهداف بلند مدافع ملی پوش

  • کد خبر: ۹۸۱۹۸
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
بند جدایی در قرارداد حردانی با استقلال| اهداف بلند مدافع ملی پوش
مدافع راست ملی پوش فولاد خوزستان در توافق خود با استقلال شرط کرده در دوارن حضورش در این باشگاه هرگاه از تیم خارجی پیشنهاد مطلوبی دریافت کرد سهم استقلال را بدهد و برود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با جدایی عارف آقاسی و آرش رضاوند حضور صالح حردانی در استقلال قطعی شد و این بازیکن که درماه‌های اخیر همواره در اردوی تیم ملی نیز حضور داشت، به استقلال پیوست. باشگاه استقلال درباره جزییات این انتقال توضیحات آن چنانی به هوادارانش نداده، اما گفته می‌شود قرارداد صالح حردانی با استقلال یک و نیم ساله است و این بازیکن در قراردادش بندی را قرار می‌دهد که اگر با پیشنهاد خارجی مواجه شد، در هر زمانی از فصل از استقلال جدا شود و به تیم خواهان خود برود. قرارداد حردانی در زمان برگزاری جام جهانی نیز با استقلال پا برجا است، اما اگر او درجام جهانی بازی کند و مورد توجه تیم‌های خارجی قرار بگیرد می‌تواند از استقلال جدا شود. هرچند که گفته می‌شود فولادی‌ها به شرطی حاضر به جدا سازی حردانی شده‌اند که از انتقاد او نیز سودی عایدشان شود که ظاهرا این شروط از سوی باشگاه استقلال پذیرفته شده است. با این حال، اما بحث فنی حردانی با استقلال مهم‌تر از همه این موارد است و باید توجه داشت که آیا جذب این بازیکن گره از کار فرهاد مجیدی درنیم فصل دوم باز می‌کند یا خیر. اینکه حردانی بازیکن با استعدادی است نکته قابل تاملی به شمار می‌رود، اما باید دید که بعد از حضور او و تغییر روش بازی استقلال از ۳ دفاع به چهار دفاع آیا تیم دچار مشکل خواهد شد یا خیر؟! به هرحال جذب حردانی ایجاب می‌کند که مجیدی درنیم فصل دوم تیمش را با روش چهار دفاع راهی میدان کند که این تغییر ممکن است تا حدی هماهنگی استقلال در نیم فصل اول را دچار اختلاف کند. هرچند که مجیدی راضی به این تغییرات است.

صحبت‌های حردانی با هواداران فولاد: «سلام و احترام خدمت همه هواداران عزیز باشگاه بزرگ فولاد؛ حالا که قسمت بر این شده که از شما عزیزان خداحافظی کنم و ادامه ماجراجویی فوتبالی خود را در تیمی بزرگ دیگر دنبال کنم خواستم تشکری کنم از باشگاه فولاد خوزستان و هواداران عزیز فولاد که همیشه به من لطف داشتن و زمینه پیشرفت و موفقیت را برای من فراهم کردند. پایان رشید مظاهری و استقلال دوست دارم تشکری ویژه داشته باشم از آقا جواد نکونام که بسیار به من کمک کردند و نقش اصلی و ویژه‌ای داشتند در جایگاه فعلی من در فوتبال و همیشه سپاسگزارشون خواهم بود و برای ایشان و همه هم‌تیمی‌هایم و باشگاه فولاد آرزوی موفقیت دارم. فولاد را همیشه در قلب خود نگه خواهم داشت. زنده باد فولاد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->